Verzenden en retourneren

Wat zijn de kosten voor het verzenden?

Bestellingen boven de €75 (binnen Nederland) worden gratis verzonden.

Voor bestellingen onder de €75 zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht.

Niet thuis? Laat je pakket dan bij een pakketpunt bezorgen en haal deze tijdig op. Voor het opnieuw verzenden van de bestelling worden verzendkosten gerekend.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij pakken één keer per week alle bestelling tegelijk in, hierdoor is de levertijd omstreeks 5 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling binnen Nederland wordt met PostNL verzonden. Zodra wij een track and trace code hebben, mailen wij deze zodat de bestelling gevolgd kan worden.

Hoe kan ik een product retourneren?

Het retourneren van een van onze producten kan door deze (op eigen kosten) naar ons terug te sturen. Dit kan naar onderstaand adres. Vermeld bij je retour altijd. je volledige naam en ordernummer, zodat wij na ontvangst de aankoopprijs binnen 5 werkdagen kunnen terugstorten.

Wij bieden geretourneerde producten aan als 'tweede kans' om zo verspilling tegen te gaan.

Adres

Ghout Meubels
T.a.v. Retouren
Zwaluwplein 5
2661BT
Bergschenhoek

Kruidenrekken en accessoires

Wanneer komen de vierkante potjes weer op voorraad?

Wij verwachten eind augustus. Een bericht krijgen wanneer ze er weer zijn? Gebruik de "houd mij op de hoogte" knop bij het desbetreffende product.

Wat krijg ik geleverd bij het bestellen van een kruidenrek?

Bij een bestelling van een kruidenrek leveren wij standaard het rek zelf, de glazen potjes en bijbehorende deksels.

Om het kruidenrek af te maken kun je er voor kiezen hier labels (voorgeprint of blanco) bij te bestellen. Voor de blanco labels verkopen wij ook krijtstifen. Daarnaast kun je extra potjes, olieflessen of peper- en zoutstellen erbij bestellen.

Waar worden de rekken van gemaakt?

Onze rekken worden gemaakt van duurzaam en uit Europa verkregen materialen.

De houten rekken zijn er in twee varianten, zwart MDF en berken/populieren multiplex. De stalen rekken worden gemaakt van industrieel en gepoedercoat staal.

KAN EEN KRUIDENREK OP MAAT WORDEN GEMAAKT?

Helaas leveren wij geen individueel maatwerk meer. Maatwerk voor grotere oplages (100+ stuks) is nog wel mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.

Hoe kan ik het kruidenrek ophangen?

Het kruidenrek kun je ophangen doormiddel van schroeven en pluggen in de muur. Bij het product kan je aangeven of je het kruidenrek voorgeboord wil hebben. Wij boren dan gaten in het achterbord van het kastje en leveren eventueel bijbehorend ophang materiaal.

Hoe kan ik een kruidenrek schoonmaken?

Als je een kruidenrek ontvangt, kan het zijn dat er nog wat stof aanwezig is. Bij het produceren van het kruidenrekje zorgen wij dat hij zo schoon mogelijk is.

Het stof kan je het beste verwijderen door een doek nat te maken, goed uit te wringen (deze moet vochtig, niet nat zijn) en vervolgens het kastje af te nemen.

Hebben jullie strooidoppen of andere deksels?

Helaas hebben wij geen strooidoppen. Wij hebben ervoor gekozen onze leveranciers binnen Europa te houden, en zij leveren geen strooidoppen bij de potjes die wij mooi vinden passen bij onze kruidenrekken.

Wij leveren enkel zwarte draaidoppen. Mocht je een andere kleur willen of andere kurken doppen dan verzoeken wij je een mail te sturen naar info@ghout.nl.

Theerekken

Wat krijg ik geleverd bij het bestellen van een theerek?

Bij een bestelling van een theerek leveren wij standaard het rek zelf, de theeblikken en de serveerplank.

Hoe kan ik het theerek schoonmaken?

Als je een theerek ontvangt, kan het zijn dat er nog wat stof aanwezig is. Bij het produceren doen we ons best om te zorgen dat het rek zo schoon mogelijk is.

Het stof kan je het beste verwijderen door een doek nat te maken, goed uit te wringen (deze moet vochtig, niet nat zijn) en vervolgens het kastje af te nemen.

Overige vragen

HOE KAN IK EEN KLACHT KENBAAR MAKEN?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ghout.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt op verschillende manieren met ons in contact komen, graag verwijzen wij je naar deze pagina waar al onze communicatie kanalen staan.

Nog onbeantwoorde vragen? Neem contact met ons op!

Stuur ons een e-mail om ons op de hoogte te brengen en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer vermeldt (indien u er een heeft).

Email ons op info@ghout.nl
Of Whatsapp on op +31 6 82 05 64 63