Verzenden en retourneren
Wat zijn de kosten voor het verzenden?
Bestellingen boven €75 binnen Nederland worden gratis verzonden.
Voor bestellingen buiten Nederland is de verzending gratis boven de €100.
Voor bestellingen onder deze bedragen zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht.
Niet thuis? Laat je pakket dan bij een pakketpunt bezorgen en haal deze tijdig op. Voor het opnieuw verzenden van de bestelling worden verzendkosten gerekend.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden twee tot drie keer per week ingepakt. Hierdoor is de verzendtijd maximaal drie dagen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Bestelingen worden met PostNL verzonden. Je ontvangen een track & trace code zodra je pakket onderweg is.
Hoe kan ik een product retourneren?
Het retourneren van een van onze producten kan door deze (op eigen kosten) naar ons terug te sturen. Dit kan naar onderstaand adres. Vermeld bij je retour altijd. je volledige naam en ordernummer, zodat wij na ontvangst de aankoopprijs binnen 5 werkdagen kunnen terugstorten.
Wij bieden geretourneerde producten aan als 'tweede kans' om zo verspilling tegen te gaan.
Adres
Ghout Meubels
T.a.v. Retouren
Zwaluwplein 5
2661BT
Bergschenhoek
Kruidenrekken en accessoires
Wat krijg ik bij het kruidenrek geleverd?
Een kruidenrek is inclusief glazen potjes met bijbehorende zwarte deksels.
Om het kruidenrek af te maken kun je er voor kiezen hier labels (voorgeprint of blanco) bij te bestellen. Voor de blanco labels verkopen wij ook krijtstifen. Daarnaast kun je extra potjes, olieflessen of peper- en zoutstellen erbij bestellen.
Waar worden de rekken van gemaakt?
Onze rekken worden gemaakt van duurzaam en uit Europa verkregen materialen.
De houten rekken zijn er in twee varianten, zwart MDF en berken/populieren multiplex. De stalen rekken worden gemaakt van industrieel en gepoedercoat staal.
KAN EEN KRUIDENREK OP MAAT WORDEN GEMAAKT?
Helaas leveren wij geen individueel maatwerk meer. Maatwerk voor grotere oplages (100+ stuks) is nog wel mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
Hoe hang ik het kruidenrek op?
Het kruidenrek kun je ophangen doormiddel van schroeven en pluggen in de muur. Bij het product kan je aangeven of je het kruidenrek voorgeboord wil hebben. Wij boren dan gaten in het achterbord van het kastje en leveren eventueel bijbehorend montagemateriaal.
Hoe maak ik het kruidenrek schoon?
Hoewel wij de kruidenrekken zo stofvrij mogelijk leveren, kan het zijn dat er nog wat stof aanwezig is door de productie.
Het stof kan je het beste verwijderen door een doek nat te maken, goed uit te wringen (deze moet vochtig, niet nat zijn) en vervolgens het kastje af te nemen.
Wij adviseren om het kruidenrek minimaal 1 keer per jaar te reinigen.
Zijn de glazen potjes vaatwasbestendig?
Zowel de potjes als de deksels zijn vaatwasbestendig. Wij adviseren om de potjes en deksels voor gebruik goed te reinigen.
Hebben jullie strooidoppen of andere deksels?
Helaas hebben wij nog geen strooidoppen.
Wij leveren enkel zwarte draaidoppen. Op verzoek kunnen wij een andere kleur leveren. Neem contact met ons op via de contactpagina.
Kan ik aangepaste kruidenlabels bestellen?
Ja, dat kan. Deze kan je doorgeven in het tekstveld bij dit product.
Bij meer dan 15 labels voeg dan het product nog een keer toe aan je winkelwagen.
Theerekken
Wat krijg ik bij het theerek geleverd?
Het theerek is inclusief theeblikken naar keuze en een serveerplank.
Hoe maak ik het theerek schoon?
Hoewel wij de theerekken zo stofvrij mogelijk leveren, kan het zijn dat er nog wat stof aanwezig is door de productie.
Het stof kan je het beste verwijderen door een doek nat te maken, goed uit te wringen (deze moet vochtig, niet nat zijn) en vervolgens het kastje af te nemen.
Wij adviseren om het kruidenrek minimaal 1 keer per jaar te reinigen.
Zijn de theeblikken vaatwasbestendig?
Nee, de theeblikken zijn gemaakt van aluminium. Bij veelvuldig contact met water kunnen de blikken gaan roesten.
Wij adviseren om de blikken met de hand af te spoelen en deze goed te drogen voordat ze worden gevuld.
Overige vragen
HOE KAN IK EEN KLACHT KENBAAR MAKEN?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ghout.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Andere vragen?
Email ons op info@ghout.nl
Of Whatsapp op +31 6 82 05 64 63